0
Din indkøbskurv er tom.

0

Returnering

RETURNERING & REFUNDERING

Hvis du fortryder købet, skal varerne returneres til:

Henning Stæhr A/S
ATT: Retur: Uroutlet.dk
Grusbakken 14-16
2820 Gentofte

Ved returnering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt pakket ind. Du har nemlig selv ansvaret for varen/pakken, indtil den er modtaget hos os. Gem derfor altid postkvittering, samt evt. tracking nummer. Du skal selv betale udgifterne ved returnering, når du fortryder dit køb. 

Du har altid 14 dages fuldreturret hos Uroutlet.dk. Derfor skal uret altid sendes retur til os indenfor de 14 dage. Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller uden omdeling, og det er ikke muligt at møde op på vores fysiske adresse, med henblik på at aflevere varen. 

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen eller anden dokumentation for dit køb, og en præcis beskrivelse af hvad du ønsker der skal ske. Når vi modtager varen tjekker vi den grundigt, og du får tilbagebetalt det beløb, du har indbetalt til os ved købet. Pengene refunderes til det betalingskort der er anvendt ved købet. Bemærk der kan gå op til 7 bankdage ved VISA/Dankort, og af og til op til 28 bankdage ved Mastercard. Husk at tjekke din konto inden du kontakter os angående manglede refundering. 

BEMÆRK:  Du kan miste dit købsbeløb, helt eller delvist. Det sker, hvis varens værdi er forringet, fordi:

    1. Du reelt har taget varen i brug.
    2. Den er blevet beskadiget, mens du havde ansvaret for de
    3. Du har håndteret varen på anden måde, end det var nødvendigt, for at du kunne fastslå varernes art, egenskaber og funktioner.
    4. Du har ikke fulgt de begrænsninger i fortrydelsesretten, der følger af plombering, varetype m.m.

REKLAMATION - HVIS DER ER NOGET GALT MED VAREN

Dit køb af omfattet af købeloven, herunder mangel-reglerne. Det betyder, at du enten kan få en mangelfuld vare repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. 

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Vi anbefaler, at du reklamerer så hurtigt som muligt, og inden for 2 måneder efter fejlen blev opdaget. 

Du kan reklamere ved at kontakte os via e-mail til info@uroutlet.dk eller telefonisk på tlf: 45 26 91 01. Afhængig af den konkrete situation vil du modtage de videre instrukser. Du kan også sende den direkte ind uden at kontakte os. Det er MEGET vigtigt at du altid tydeligt beskriver i et brev i pakken hvad problemet er, så vi ved det når pakken kommer.

Varen skal sendes til: 

Henning Stæhr A/S
Att: Reklamation: Uroutlet.dk
Grusbakken 14-16
2820 Gentofte

Ved returnering bør du sørge for, at varerne er forsvarligt pakket ind. Du har nemlig selv ansvaret for varen/pakken, indtil den er modtaget hos os. Gem derfor altid postkvittering, samt evt. tracking nummer. Du skal selv betale udgifterne ved returnering ved reklamation, og så vil fragten blive refunderet ved berettiget reklamation.